م.منتظر.اللهم عجل لولیک الفرج

نه چپ ! نه راست ! صراط المستقیم (ولایت مطلقه فقیه) بهترین راه

9 دی

پنجشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ

سلام بر ولایتمداران و تجدید بیعت کنندگان با امام امت حضرت آیت ا...خامنه ای (حفظه ا...) در سالروز حماسه ی 9 دی. 9 دی روز تجلی بصیرت امت اسلام است و روزی است که هرگز فراموش نخواهد شد.کسانی که سعی دارند از عطوفت و مهربانی نظام مقدس "جمهوری اسلامی" سوء استفاده کنند و به مقاصد شخصی دست یابند،بدانند که در حال حاظر سران فتنه از صدقه سری رهبر معظم انقلاب و رأفت این نظام و مردم است که حیات نبانی دارند و سعی در کوچک شمردن گناه آنان نکنند!! این گناهی است فراموش ناشدنی،این را هم بدانند که سران فتنه زمانی فرصت توبه داشتند! اما توجه نکردند و به جای توبه کردن و اعلام برائت از آشوبگران اعلام حمایت کردند و دست در دست دشمنان خارجی نهادند.حال که ضعف و ناتوانی آنان ثابت شده است دیگر فرصت توبه ندارند.
"م.ا" کارشناس علوم سیاسی
                                                    

  • mim montazer

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

بســـــم الله الــــرحمـــن الرحیــــم
با عرض سلام به تمامی خوانندگان عزیز و محترم تمامی مطالب و شعرهای این وبلاگ متعلق به این بنده ی حقیر می باشد و هرگونه کپی برداری از این مطالب و به ویژه جملات و شعرها با ذکر "م.منتظر.اللهم عجل لولیک الفرج"بلا مانع می باشد. التماس دعا....((حتما منتظر نظرات شما هستم))

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید