م.منتظر.اللهم عجل لولیک الفرج

نه چپ ! نه راست ! صراط المستقیم (ولایت مطلقه فقیه) بهترین راه

خواب مشهد الرضا (علیه السلام)

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ق.ظ

پنجره فولاد می بینم لال می شوم

چشم می بندم،لبریز آمال می شوم

دارم به سرم هوای آمدن را

خواب می بینم،خواب نقاره زدن را

سلام می کنم،سلامم می کنی

خواب می بینم،دعایم می کنی

من که بیمارم دوایم می دهی

خواب میبینم،شفایم می دهی

من منتظرم به کجا آمده ام؟!

خواب می بینم به مشهد الرضا(علیه السلام) آمده ام....

  • mim montazer

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

بســـــم الله الــــرحمـــن الرحیــــم
با عرض سلام به تمامی خوانندگان عزیز و محترم تمامی مطالب و شعرهای این وبلاگ متعلق به این بنده ی حقیر می باشد و هرگونه کپی برداری از این مطالب و به ویژه جملات و شعرها با ذکر "م.منتظر.اللهم عجل لولیک الفرج"بلا مانع می باشد. التماس دعا....((حتما منتظر نظرات شما هستم))

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید